Deservire Bănci


Din cauza instabilității economiei, conducerea instituțiilor financiare deseori este nevoită să închidă unele filiale, sau invers, să extindă spațiul existent și deschid un nou birou, sau pur și simplu își schimbă adresa fizică.

Relocarea unei bănci este o adevărată sarcină globală. Dincolo de faptul că va trebui se transportați biroul în întregime, veți fi nevoit să deplasați și echipamentele scumpe, un număr imens de documente de arhivă, safeuri și bancomate. Sarcina se complică și de faptul că relocarea trebuie efectuată în cel mai scurt timp, deoarece fiecare oră de întârziere reprezintă o pierdere uriașă pentru bancă. Este evident că o astfel de relocare complexă este posibilă numai cu implicarea unei echipe de profesioniștii care vor avea o eficiență maximă. Nu uitați că pentru executarea unui astfel de proces, este nevoie nu numai de hamali bine pregătiți, ci și de echipamente speciale, de care dispun nu toate companiile de transport.

GRUZOPEREVOZKI.MD oferă servicii de asamblare-dezasamblare a echipamentului bancar, transportarea mărfurilor grele, bancomate și safeuri, dezasamblarea mobilierului de birou, ambalarea bunurilor personale. De asemenea, lucrări de încărcare-descărcare, transport selectat individual pentru fiecare tip de încărcătură, evacuarea gunoiului, iar de fiecare proiect de transportare este responsabil un expert bine instruit.

Recomandările companiei noastre, bazate pe ani de experiență, vă vor ajuta să sporiți eficiența fiecărui pas al procesului de relocare a băncii.

  1. Puneți în ordine baza de reglementare și documentare a băncii dvs. Cu câteva zile înainte de relocarea planificată, faceți inventarierea, înregistrarea, actualizarea și arhivarea tuturor documentelor de afaceri. Desemnați persoane direct responsabile de ordinea în fiecare departament.
  2. A doua etapă presupune organizarea tuturor echipamentelor de birou deja inventariate, determinarea numărului exact de ATM-uri, bancomate, servere de calculator de dimensiuni mari. Duplicați baza de date și informațiile importante ale băncii, iar responsabil pentru asta numiți șefii departamentelor de securitate a informației și controlului intern.
  3. Informați în prealabil clienții dvs. cu privire la schimbarea adresei băncii pentru a nu întrerupe fluxul continuu de resurse financiare și clienți. Departamentul de publicitate și relații publice este capabil să facă acest lucru de sine stătător.

Principalele probleme cu care se confruntă banca în timpul relocării sunt siguranța nu numai a documentației, ci și a echipamentelor, serverilor, bancomatelor, safeului și ghișeului. Aceste elemente au greutate și dimensiuni mari, astfel încât trebuie să fie scoase manual, sau derulate pe cărucioare speciale, și fixate cu curele în camion. De asemenea, casieria trebuie dezasamblată corespunzător și instalată la filiala nouă. Angajații companiei de transport cooperează întotdeauna cu managementul băncii, ceea ce permite efectuarea transportării într-un termen cât mai scurt posibil cu costuri minime.

Transportarea unui safeu poate deveni o adevărată durere de cap, iar dacă greutatea acestuia este mai mare de 100 kg., sarcina va părea imposibilă. Într-adevăr, în ciuda formelor geometrice corecte, greutatea safeului joacă un rol decisiv în transportarea acestuia.Deplasarea unui safeu cu greutatea, să zicem de 300kg – 500kg este absolut imposibil fără echipament special (cric, troliu, etc.). Compania noastră dispune de numărul necesar de astfel de echipamente și a acumulat o experiență considerabilă în transportarea safeurilor și a echipamentelor bancare. Adresându-vă la noi pentru ajutor, veți primi în mod invariabil un serviciu de cea mai înaltă calitate.

 

 

De regulă, safeurile sunt atașate de podea sau perete folosind șuruburi de ancorare. În acest caz, înainte de deplasare, este necesar să fie efectuate lucrări de dezasamblare. Se deschide safeul, apoi elementele de fixare sunt eliminate. În cazul, când safeul este montat pe perete, zidaria se demolează, elementele de prindere sunt slăbite iar safeul – pregătit pentru deplasare. Pentru transportare sunt folosite mașini echipate cu lifturi hidraulice, iar safeul se fixează bine pe peretele lateral al mașinii cu ajutorul curelelor, ceea ce exclude deteriorarea acesteia în timpul mișcării.

Specialiștii noștri calificați vor rezolva problema dezasamblării ghișeului blindat și a instalării ulterioare a acestuia la adresa nouă, iar dacă este necesar – dezasamblarea mobilierului de birou pentru a asigura comoditate la încărcare, transportare și descărcare.

Pentru ca transportarea să se desfășoare fără complicații, angajații companiei GRUZOPEREVOZKI.MD lucrează conform unui plan prealabil aprobat de administrația băncii și de managerii companiei:

  1. Împreună cu administrația băncii, pe umerii cărora se află relocarea, angajații noștri compun o listă completă de lucrări și aprobă un program comod pentru ambele părți, după întocmirea caruia, toate lucrările se vor face numai conform acestuia;
  2. Compania de transport selectează vehiculul optim și trasează ruta;
  3. Obligatoriu se efectuiază instructajul pentru toți angajații (atât a companiei de transport, cât și a băncii) care participă la proces;
  4. În cel mai scurt timp, echipamentul se dezasamblează și se ambalează în materiale de protecție speciale, după care se încarcă în transport, utilizând după necesitate utilajul special;
  5. Transportarea propriu-zisă este realizată de șoferi experimentați, însoțiți de angajați ai băncii;
  6. La locul nou lucrurile se descarcă, se despachetează, se instalează echipamentele și mobilierul.

Dacă toate punctele sunt planificate amănunțit și respectate, atunci procesul de relocare a băncii va dura un timp scurt, care nu va afecta deloc activitatea băncii.

Înregistrează-te

Înregistrați-vă compania și obțineți acces la cabinetul personal în care puteți să:

Creați comenzi noi

Urmăriți deplasarea mărfii în timp real

Instantaneu primiți copii electronice a comenzilor

Achitați serviciile prin transfer