Cum să vă pregătiți pentru mutarea unui restaurant sau cafenea?
Pentru a muta un restaurant mare sau o mică cafenea, trebuie să luați întotdeauna în considerare o mulțime de factori. În primul rând, trebuie să alegeți momentul potrivit și transportatorul corespunzător. Mutarea unui bar, restaurant sau cafenea nu este numai mutarea bunurilor scumpe și voluminoase (sobe, sisteme de cuptoare, mașini de gătit, aer condiționat și de ventilație, de refrigerare și de alte echipamente), dar, de asemenea și un număr mare de articole delicate, precum și alimente perisabile. Lucrul în aceste condiții este un test serios al profesionalismului angajaților companiei de transport.
Cu cît timp înainte este nevoie sa vă pregătiți de mutare ?
La mutarea unui restaurant sau cafenele este nevoie sa acordați foarte mare seriozitate. Se recomandă să comandați serviciile cel puțin cu 1-2 zile înainte de lucrările planificate, aceasta este necesar să fie făcut pentru a vă asigura că compania care se va ocupa de transportare să dovedească să vă trimită un specialist, astfel încât el, la rândul său, să evalueze amploarea încărcăturii pentru a alege mașinele optime – la cele mai avantajoase prețuri.
Cum ar fi corect să împachetați bunurile și să le sortați corect când le încărcați?
Nu are importanță, este o scimbare de locuință sau de restaurant, întotdeauna trebuie să împachetați corect lucrurile și să le sortați corect pentru a nu face un haos la descărcare. Marcați cutiile cu anumite cuvinte sau lipiți niste stickere de o anumită culoare, de pildă – culoarea galbenă va fi responsabilă pentru cutiile în care se va afla vesela, culoarea roșie de alt ceva etc. Acest tip de sortare vă va economisi foarte mult timp.
Merită să transportați singur restaurantul sau cafeneaua, chelnerii dvs. se vor descurca, vor fi supraepuizați după aceasta, ce consecințe pot urma?
Desigur, puteți… dar, după cum arată experiența noastră îndelungată, volumul de muncă când se relochează chiar și un mic restaurant de familie este destul de mare. De obicei, personalul pur și simplu nu poate face față lucrului rapid cu ambalajul tuturor ustensilelor de bucătărie. Și dacă chelnerul servește perfect vizitatorii și bucătarul pregătește perfect, acest lucru nu înseamnă că aceștia sunt la fel de profesioniști în manipularea cutiilor și a materialelor de ambalaj.
De asemenea, trebuie să înțelegeți un lucru, o persoană nepregătită după ce s-a ocupat cu ridicarea și mutarea lucrurilor, cutiilor grele nu se va simți foarte bine, cel puțin vor începe să tremure mâinile de la supraepuizare. Chelnerul nu posedă calitățile fizice și cognitive a unui hamal bine pregătit, el este în primul rând un chelner și cunoaște cum să deservească clienții săi eficient, iar pentru transportarea cutiilor și a meselor există băieți special pregătiți și puternici, care fără consecințe, pentru ei înșiși și pentru ceilalți vor putea să-și îndeplinească lucru.
Atenție la detalii!
Mai întâi, selectați data relocării. Dacă utilizați serviciile unei companii de transport, discutați cu operatorul toți termenii și aflați costul exact al serviciilor. Pentru a face acest lucru, asigurați-vă că ați spus – ce, cât și unde intenționați să transportați. Acest lucru va ajuta nu numai la calcule, ci și la alegerea transportului potrivit.
Înainte de ziua relocării, eliberați mobilierul de lucrurile și rafturile înserate în interior. Este necesar să scoateți totul din frigidere și alte aparate de bucătărie, ușile și sertarele dulapurilor trebuie fixate în stare închisă, acest lucru se poate face cu ajutorul lipicilui obișnuit. Dar dacă nu doriți să epuizați personalul și să stați linistit în privința bunăstarii obiectelor dvs. toate acestea pot fi executate de către specialiștii echipei Gruzoperevozki.MD
De cât material de ambalare ați avea nevoie?
Majoritatea persoanelor care planifică o transportare nu i-au în considerente folosirea materialului de împachetare, argumentînd că este o irosire de bani pe cînd acest termen este foarte important cînd efectuați transportarea. Direct de acest factor depinde integritatea și bunăstarea lucrurilor dvs. Pentru orice mutare este nevoie de următoarele tipuri de material de ambalare :
Cutii, lipici.
Folie Strech.
Peliculă cu bule .
Mai întii de toate, ar trebuie sa verificați de cîte cutii veți avea nevoie, pentru ambalarea lucrurilor.
Nu procurați niciodată cutii înainte de a cunoaște ce greutate pot rezista. Majoritatea cutiilor pentru transportarea lucrurilor pot rezistă de la 15kg pîna la 20kg.
Ce ține de peliculă cu bule și folie strech – aici putem menționa doar un lucru, cu cît mai multă peliculă și folie – cu atît mai bine. Pelicula va proteja nu doar lucrurile ci și podeaua ,pereții de zgîrieturi care pot apărea în procesul de mutare.
Verifică condițiile meteo în ziua transportării.
Bineînțeles! Asigurați-vă că țineți cont de condițiile meteorologice ale zilei când doriți să faceți mutarea. Întrucât timpul de afară va afecta în mod direct timpul de lucru al băieților și calitatea procesului de încărcăre / descărcăre. Pentru a nu face totul în grabă – din cauza unei ploițe , merită să verificați cel puțin meteo pe Internet pentru ziua în care doriți să efectuați mutarea. Condițiile meteo afectează nespus de mult de asemenea și procesul de transportare a încărcaturii prin oraș, odată cu apariția ploii mașinile se deplasează mai încet se creează ambuteiaje și la rîndul său se incetinește procesul total de mutare.
Numărul de personal pentru muncă
În funcție de cantitatea de muncă care trebuie executată se alege numărul de hamali. În cazul unei mici cafenele soluția optimă va fi 4 hamali + mașină [Tarif ExtraBig] pentru a transfera totul în același timp.
Dacă se relochează un restaurant mare, atunci va fi necesar cel puțin de 6-8 hamali + o mașină [Tarif ExtraBig].
Cum să prinzi doi iepuri odată, efectuând o revizuire paralelă a bunurilor și a inventarului?
La sortare și ambalare notați denumirea obiectelor și cantitatea acestora. Ca în cele din urmă să verificați dacă ceva nu s-a uitat sau s-a pierdut.
Cît costă serviciile de transportare a bunurilor și este oare nevoie sa economisiți?
Toate tarifele pentru transportul de mărfuri pot fi revizuite pe site-ul nostru sau puteți benefica de o consultare profesională prin apel telefonic[068166166/078133133].
De asemenea, țineți cont că orice operator de transport al echipei GRUZOPEREVOZKIMD va oferi cea mai avantajoasă ofertă calitate-preț. Totuși nu garantăm faptul că serviciile noastre sunt cele mai ieftine de pe piața transportului însă, regula de aur spune: Un serviciu de calitate costă și în cazul transportării întregului patrimoniu al restaurantului nu este cazul să riscați cu integritatea acestuia, economisind o sumă nesemnificativă. Tineți minte preț mic responsabilitate mică.
Împachetarea corectă a veselei.
Înainte de ambalare, partea inferioară a cutiilor trebuie întărită prin lipire în exterior cu lipici și prin așezarea unei bucăți de carton în interior.
Există reguli simple pentru nu a deteriora vesela în timpul transportării:
Fiecare articol de veselă este ambalat separat în învelitori.
Mare și greu pus jos, mic și ușor sus.
Golurile sunt umplute cu hârtie boțită – excluzând mișcarea obiectelor.
Cutiile cu sigiliu semnalizate, indică fragilitatea conținutului marcat „Sticlă” sau „Veselă”.
Paharele pentru vin, sticlele cu vin sunt înfășurate în ziare și plasate în celule separate din benzi de carton. Umpleți un rând, acoperiți-l cu un carton ondulat și repetați procesul.
Vasele și cupele sunt puse în cutii mici, separînd prin hîrtie. În cutii mari, plăcile sunt așezate pe margine, având în prealabil așezat spuma și făcând fante conform dimensiunii veselei.
Ghiveciurile și tigăile sunt protejate de jetoane și zgârieturi, rebobinate cu o cârpă sau hârtie. Obiectele sunt împachetate una în alta, spațiile goale sunt umplute cu linguri, furculițe și alte lucruri mici.
De ce nu ar trebuii să economisiți pe ambalaj?
Mai multe ori omul care comandă transportarea marfurilor, încearcă să economisească pe ambalaj și ambalează totul singur, asta e bine pe deoparte, dar pe de alta nu, căci dacă ceva se va întîmpla cu marfa dumneavoastră în drum (se va deplasa sau deteriora în timpul transportării) compania nu va avea nici o răspundere de acest obiect, încît el a fost ambalat posibil incorect. Orice companie de transport competentă și profesională va asigura integritatea lucrurilor dvs., doar în cazul unei împachetări corecte. Cererile pot fi prezentate doar dacă ambalajul a fost efectuat de reprezentanții companiei. Dacă lucrurile sunt ambalate nu de angajatii companiei, atunci compania nu va avea nici o răspundere de ceea ce se poate întîmpla.
Câtă pierdere poate fi cauzată atunci când vă mutați cu forțele proprii?
Din nou, aici poți vorbi mult, dar principalul motiv este că nu sunteți un angajat profesionist care știe cum să ambaleze, să încărcace și să descarce, fără pierderi de timp majore. Daca posedați experiență în domeniu puteți provoca mari deteriorări marfurilor care la rîndul său vor afecta bugetul dvs. Compania Gruzoperevozki.Md, în mediu pe an efectuează mai mult de 4.000 de transportări, pe întreg teritoriul Moldovei în ultimii 5 ani, respectiv, avem o vastă experiență în acest domeniu.
Alege ziua corectă fără a pierde clienți?
Selectați intervalul de timp cu cel mai mic flux de vizitatori. Orice om de afaceri ar trebui să știe acest moment. În orice caz, fiecare companie știe în ce zi a săptămânii are un mic flux de clienți, atunci merită să efectuați relocarea.
Este foarte important să încredințați relocarea restaurantului profesioniștilor. Chiar dacă vi se pare că veți putea face față cerințelor, un angajat profesionist în domeniu va face munca mult mai bine, cu o garanție și în cel mai scurt timp posibil. Compania Gruzoperevozki.md va fi mereu la dispoziția dumneavoastră – sunați oricând.
Înregistrați-vă compania și obțineți acces la cabinetul personal în care puteți să:
Creați comenzi noi
Urmăriți deplasarea mărfii în timp real
Instantaneu primiți copii electronice a comenzilor
Achitați serviciile prin transfer